Recenzie Furios și Iute 7

”fix” ca și ar cover-ul găsit pe IMDb
Și acum câteva zile mi-am făcut curaj să văd acest film și am cam multe de zis despre el din mai multe motive.

Seria a început cu filme în care erau curse de mașini care întreceau legile fizicii, și acum s-a transformat în ceva foarte diferit, deși lipsa legilor fizici a rămas ca și bază a acestor filme .
Și nu o să mă iau de povestea reîncălzită de răzbunare,care deja este o supă fiartă a 4-a oară și deja s-a stricat.  Sau de dialogurile teribile unde nu am auzit nimic din ce zicea Vin Diesel și a sa voce guturală și greu de înțeles și totul sună ca o bolboroseală

Dar pentru că au făcut o groază din aceste filme calitatea s-a dus exponențial cu faptul că au urcat în număr și în ecranizări și nu le-au mai păsat atât de mult și de calitatea filmelor.
Și ținând cont că nu au început cu una prea mare, nu prea văd cum de s-a ajuns aici.

Mie personal mi-a plăcut A 3-a ecranizare adică Tokyo Drift-ul,care a fost ceva diferit și parcă mai puțin lipsit de clișeele obișnuite ale lor.
Dar apoi a început 4, care a fost începutul (din păcate nu), sfârșitului. Ca apoi să vină abominația de 5, 6 (care nu a fost atât de teribil) și apoi acest 7 .
De ce după 1( The Fast and Furious), a fost 2 (2Fast 2 Furious) apoi 4 (Fast and Furious) apoi 5 (Fast Five) apoi 6 (Fast Six) apoi 3 (Tokyo Drift) ca apoi să fie 7 ( Furious 7) *și acesta are dreptate deoarece nu este rapid, pentru că nu implică prea mult condusul ci doar bătaie și Vin Diesel), de ce puteau să-l facă în acest mod de la început adică 1,2,3 bla bla .Poate , POATE ,pentru că nu au știut ce să mai facă după primele 3 filme și așa să mulgă oamenii pentru bani. Da este un răspuns și probabil cel mai plauzibil.

Unde nu am să zic prea multe pentru că nu vreau să dau spoilere pentru că nu este frumos și știu cât de enervant poate fi . Și acum să vorbesc despre faptul că l-au folosit pe Paul Walker pentru a își face strategia de marketing și a vinde produse, cu ei. Ținând cont că tipul este mort nu mi se pare foarte frumos asta doar ca să scoată ei bani . Și ce nu mi-a mai plăcut la Flâmând și Iuite a fost faptul că lumea a zis că sfrârșitul a fost foarte bun. Dar nu mi s-a părut atât de bun ci doar că a încheiat ca și cum a fost prima parte și  Dominic adică Vin Diesel (ironic că toate erau pe benzină), spuse că orice s-ar întâmpla el tot fratele său este și că nimic nu poate schimba asta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii