Top 10 Cele mai proaste piese ale verii.

In acest top voi prezenta cele mai proaste 10 piese dupa parerea mea si de ce sunt proaste ,Multumesc lui Emil (dati click pe nume si o sa vedeti un blog fantastic) ,pentru ajutorul acordat in realizarea acestui top.
No sa incepem

Locul #10 :
Si pe locul zece atat de aproape sa  nu fie in top...dar uite ca a ajuns ...este
Cabron - Frunzele si iarba .

Locul #9
Locul 9 este ocupat de Voltaj si a lor ''Pic Pic''( Autopsie Muzicala - Pic Pic Voltaj )
 
Locul #8 :
Locul 8 este ocupat de unica Inna si a sa piesa ''Spre mare'' .
Daca as fi facut acest top vara trecuta Inna era in top 3 doar ca Spre mare nu-i atat de rea ,
poate una din cele mai bune piese ale Innei.

Locul #7
Vunk - nu-i asa
Nu am nimic cu Vunk doar ca nu-mi place piesa ,da este de 10,00 de ori mai buna decat ceea cu Antonia
dar tot nu-i salveaza de un loc in acest top. Ei cica sunt pop-rock dar ca sa fie pop rock tre sa fie oleaca de rock pe acolo si nu aud multe insturmente la ei in piese.

Locul #6
Acest loc (nu prea) onorabil este detinut de Delia si Cineva la usa mea ,dupa ce a scos piese precum Wuella Wuella, si Dale .


Locul #5
J.Balvin - Tranquilla
In primul rand nu inteleg despre ce se vorbeste acolo , in al doilea rand este o piesa stupida .

Locul #4


Corina - Roata se intoarce
Dupa ce mi-a *distrus* urechile cu piesa ''A ta'', acum ajunge aici cu o noua monstra de ''intepepciune''
Locul #3
Andra si inevitabil va fi bine .
Am de zis ca nu-mi place Andra piesele ei sunt stupide si fara sens ca si ''Telephone'' ,''Something new'' si ''K la meteo'' cu tipul acela , nu-mi aduc aminte cum il cheama dar  neimportant si fara voce ,deaorece l-am vazut la Romaniam Music Awards si nu are pic de voce .
Locul #2
Locul doi este a lui Grasu XXL si a piesei ''Tare Frate''
Asasinand limba romana , Grasu isi face loc greu in Top.
Review - Tare Frate

Pam Pam Pam... si LOCUL #1 este a lui Alex Velea si piesei ''E marfa Tare''
Nu mai am ce sa zic despre aceasta piesa tot ce aveti de auzit este in link-ul de mai jos.
E marfa tare - autopsie muzicala.

Mentiuni mai au si :
Antoina feat Puya - hurricane.
Conect-R -da-te-n dragosetea mea.
Conect-R -Vedeta mea.
Puya -Baga bani (dar nu am inclus-o deoarece macar spune OLEACA de adevar intr-un mod caracteristic pentru Puya.)
Vama - Perfect fara tine . 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii